آخرین خبر

گوش پاک کن برقي

مفاهيم پايه
گوش: Ear
پاک کننده: Cleaner

فيزيولوژي
بدون شک شنوايي يکي از بزرگترين ويژگي ها و نعمت هايي است که انسان از آن برخوردار است. در ساليان اخير و با صنعتي شدن زندگي مشکلاتي نيز براي گوش ها پيش آمده است که اصلي ترين اين مشکلات جمع شدن جرم هاي ناشي از گرد و غبار و … در گوش و سنگين شدن آن است. گوش هر فرد يکي از اعضاي حساس و مهم است که نياز به مراقبت دارد. بنابراين بايد مواظب بود و از پاک کننده هاي مناسب و بي خطر براي تميزکردن داخل آن استفاده کرد. در گذشته افراد براي تميزکردن گوش خود از گوش پاک کن هاي پنبه اي استفاده ميکردند که با اين وسيله نه تنها گوش آنها به خوبي تميز نميشد بلکه آسيب رسان نيز بود و در اثر فشار آوردن زياد امکان پاره شدن پرده گوش نيز وجود داشت. گوش پاککن برقي با مکشي که دارد به آرامي جرم را از داخل گوش به بيرون ميکشد.

چگونه کار ميکند

کساني که سعي ميکنند گوششان را به طور مداوم تميز کنند، ممکن است مشکلاتي را براي گوش خود ايجاد کنند، چون پوست کانال گوش و همين طور پرده گوش، از ظريف ترين نقاط پوستي بدن هستند.
بر خلاف نام اين محصول،گوش پاک کن برقي براي روشن شدن از برق استفاده نميکند بلکه از 2 عدد باتري قلمي استفاده کرده و کاملاً ايمن است. مکش ملايم گوش پاک کن هر گونه گرد و غبار و رطوبت را از گوش فرد بيرون ميکشد و آسيبي به سيستم شنوايي وارد نميکند. همراه آن 4 سري سيليکوني نرم با قابليت استفاده مجدد و در راستاي بهداشتي بودن وجود دارد. در طراحي گوش پاک کن برقي ارگونومي دست انسان به بهترين حالت ممکن در نظر گرفته شده است. دسته اين دستگاه پرکاربرد به گونه اي است که بدون هيچ مشکلي و سختي ميتوان آن را در دست گرفت و گوش ها را از هر گونه آلودگي پاک و تميز کرد. اين گوش پاک کن جديد داراي يک موتور قدرتمند است. توليد قدرت مکش مناسب، همراه با چرخش مهندسي شده باعث ميشود تا به محض قرار گرفتن خروجي دستگاه در نزديکي گوش، فرد قدرت اين دستگاه گوش پاک کن را احساس کند.

در چه مواردي به کار ميرود
گوش پاککن برقي «وکس وک» تکنولوژي جديدي در صنعت بهداشت به شمار ميرود که مورد تأييد متخصصان گوش آلمان قرار گرفته است. اکثراً پس از حمام کردن و شستن گوش ها با چالش رفتن آب درون گوش مواجه ميشوند. گوش پاککن برقي با فاصله زياد از پرده گوش اقدام به مکيدن مواد زائد گوش و آب کرده و آرامش و شنوايي کامل را براي فرد به ارمغان ميآورد. اين نوع گوش پاک کن قدرتمند مکش بسيار بالايي دارد و به راحتي قابل شستشو است.

مشخصات دستگاه
ابعاد گوش پاک کن برقي 5 x 11 x 12.5 سانتيمتر و وزن آن 75 گرم است. جنس آن از پلاستيک فشرده و جنس سري هاي آن نيز از سيليکون است. داراي يک برس تميزکننده و چراغ LED در پشت دستگاه جهت مشاهده بهتر داخل گوش است.

کشور سازنده
آلمان

منابع
[1] http://buypostalstore.com
[2] http://nivshop.com
[3] http://roystore.ir

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور