آخرین خبر

نشست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی

برگزاری نشست هم اندیشی؛

بررسی مشکلات و ارائه راهکارها در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی

اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با همکاری انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی با تولید کنندگان و واردکنندگان این حوزه نشست هم اندیشی برگزار کرد.

به گزارش ایفدانا، نشست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو با همکاری انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی و اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی و با حضور مدیرکل، سرپرست معاونت برنامه ریزی و جمعی از روسا و کارشناسان ادارات اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی برگزار شد. 

نشست اداره کل تجهیزات پزشکی

در این نشست بیش از ۳۰۰  نماینده از شرکت های این دو حوزه شرکت داشتند. 
دکتر غفارزاده در ابتدا پس از قدردانی از حضور فعال و پایمردی شرکت های حوزه تولید و واردات در تامین تجهیزات و ملزومات در سال های اخیر، پاندمی کرونا و در این مقطع حساس کشور، به ۲ نقش سازمان های نظارتی در خصوص تضمین ایمنی، اثربخشی، سلامت و تامین کالاهای سلامت محور اشاره و بر اهمیت این وظائف در حوزه سلامت کشورتاکید کرد. 

شرکت های تجهیزات پزشکی
بررسی چالش‌های بازار تجهیزات پزشکی از مشکلات ارزی تا قیمت‌گذاری

سپس نمایندگان شرکت های حاضر، مشکلات و چالش های تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی در سطح کشور در حوزه های ارز، قیمت گذاری، فرآیندهای قانونی در صدور و تمدید پروانه ها، ارزیابی بالینی و …  را به طور مبسوط بیان و راهکارهای پیشنهادی را ارائه کردند. 

در ادامه، مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو و چند تن از روسای ادارات این اداره کل، به بیان توضیحاتی در خصوص موارد مطرح شده در جلسه پرداخته و مقرر شد، علاوه بر برگزاری مستمر نشست های عمومی، مباحث باقیمانده در فاصله بین جلسات، با تشکیل کمیته های تخصصی و مشارکت انجمن ها و اتحادیه های حوزه های تولید و واردات تجهیزات و ملزومات پزشکی  بررسی و اقدام شود.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور