آخرین خبر

نمایشگاه ایران هلث، ششم تا نهم خرداد برگزار می‌شود؛ ثبت‌نام بیش از 680 شرکت در بیست‌وچهارمین نمایشگاه ایران هلث

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی «ایران هلث»، ششم تا نهم خرداد ماه همچون سال‌های گذشته در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به‌گفته ادریس مازندرانی، رئیس هیئت مدیره شرکت آوای موفق ایرانیان به‌عنوان برگزارکننده نمایشگاه بین‌المللی ایران ‌هلث، از بین 683‌ شرکت‌ فعال در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و ملزومات دارویی ثبت‌نام شده تا نهم اردیبهشت، تاکنون ۴۱۰ شرکت بر اساس اولویت و تاریخ ثبت‌نام جانمایی شده‌اند. همچنین شرکت‌هایی از چین، روسیه، ترکیه و حتی کشورهای اروپایی در نمایشگاه مشارکت خواهند داشت. اتفاق جدیدی که در این دوره از نمایشگاه شاهد آن خواهیم بود حضور فیلد تجهیزات دندانپزشکی برای نخستین‌بار در ایران هلث و اختصاص سالنی به آن‌ها است.

علاوه‌بر این طراحی پلتفرم و تعیین استراتژی جانمایی شرکت‌ها با هدف همسان‌سازی و گروه‌کالایی کردن ایران‌ هلث انجام شده است که سال آینده پیاده‌سازی می‌شود.

همچنین مجتبی خشامی، مدیر کمیته آموزش نمایشگاه ایران هلث خبر از برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی و روزانه یک پنل و چندین همایش داد. محتوای کارگاه‌ها، پنل‌ها و همایش‌ها بر اساس دسته‌بندی انجام شده برای گروه‌های مختلف و نیازسنجی از آن‌ها برنامه‌ریزی شده است. باتوجه‌به افزایش کارگاه‌ها نسبت به گذشته و افزودن پنل‌ها و همایش‌ها پیش‌بینی می‌شود کمیته آموزش ایران هلث پذیرای ۷ تا ۹ هزار دانش‌پذیر باشد. علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه‌ها باید از طریق رسانه‌های ایران هلث ثبت‌نام کنند.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور