آخرین خبر

مدیرعامل یک شرکت داروسازی تاکید کرد؛ ضرورت به روز رسانی تجهیزات پزشکی حوزه بیماری های زنان

مدیر عامل یک شرکت داروسازی، بر ضرورت به روز شدن تجهیزات و دستگاه های پزشکی در حوزه بیماری های زنان و زایمان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جعفر رضوی شیرازی مدیر عامل یک شرکت داروسازی در مراسم رونمایی از دستگاه تشخیصی بیماری‌های زنان، گفت: بحث تجهیزات پزشکی مربوط به بیماری‌های زنان و زایمان در کشور ما مهجور است و نهادهای ذی ربط کمتر به این رشته بها داده اند. اما ما به عنوان شرکتی که در حوزه تکنولوژی‌های تجهیزات پزشکی کار می‌کنیم، مرتباً برای ورود و انتقال تکنولوژی به کشور و تولید تکنولوژی‌ها در این حوزه تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته شرکت دانش بنیان را تأسیس کرده ایم و مجوز کارخانه گرفته شده و در آینده نزدیک کار تولید را هم شروع خواهیم کرد.

رضوی تأکید کرد: ما در حوزه تجهیزات پزشکی بیماری‌های زنان بسیار به روز هستیم و تا امروز تجهیزات خاصی نداریم که در کشورهای دیگر باشد و در کشور ما نباشد. ما دائماً در حال مذاکره با کمپانی‌های خارجی هستیم و نوید می‌دهیم همه تجهیزات دستگاهی و مصرفی که توسط کمپانی‌های معتبر در سراسر دنیا تولید می‌شود، در ایران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هدف ما واردات و تولید سیستم‌هایی است که به ارتقا سلامت زنان و کاهش هزینه‌ها کمک کنند، گفت: در سال گذشته و ابتدای امسال دو بخش مهم را تأسیس کردیم که یک بخش آن مربوط به آنکولوژی و سرطان شناسی است که به طور حرفه‌ای روی آن قرار است کار کنیم و با چند شرکت سطح بالا قرارداد بسته ایم.

رضوی در خصوص فضای کسب و کار و تجارت اظهار داشت: برای واردات تکنولوژی‌ها و تجهیزات پزشکی با مشکلات مختلفی روبرو هستیم و برای ورود یک محصول به کشور سختی‌های زیادی را از جمله فشار تحریم‌ها تحمل می‌کنیم اما کمک به سلامت مادران کشورمان برای ما بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: تحقیقات و مذاکرات ما برای این دستگاه یک سال و نیم طول کشید تا به سرانجام برسد و ابتدای امسال تلاش‌های ما به نتیجه رسید.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور