آخرین خبر

ما رسانه سلامتیم، از کاغذی تا مجازی با شما

این بار به جای بررسی انتقادی مسائل و مشکلات حوزه سلامت می‌خواهیم به نقش رسانه و به طور مشخص همین ماهنامه «مهندسی پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی» و ارتباط شما با آن بپردازیم؛ به رابطه‌ای ۲۱ ساله که به روزگاران مهری نشانده در دل‌های ما که آسان بیرون نمی‌توان کرد. به رابطه‌ای مسئولانه، سازنده و اعتمادآفرین در اطلاع رسانی حوزه سلامت و چرخش اطلاعات علمی، بازرگانی، صنعتی و پزشکی بین همه بازیگران میدان سلامت، از مدیریت دولتی و سیاستگذاری گرفته تا بیمارستان‌ها، مراکز تشخیصی و درمان، دانشگاه‌ها و شرکت‌های تامین کننده تجهیزات و ملزومات پزشکی. ما همه یک خانواده هستیم؛ خانواده سلامت.
ماهنامه «مهندسی پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی» اولین نشریه تخصصی در این زمینه به صورت پیوسته و پیگیر، مسائل عمومی حوزه سلامت و اختصاصی تجهیزات پزشکی را با ارائه خبر، گزارش، مقاله و نیز شرکت فعال در نمایشگاه‌ها و رویدادهای علمی و تخصصی، پوشش داده و تازه ترین تحولات این رشته را به اطلاع مخاطبان رسانده است. این ماموریت ذاتی ماهنامه است که با تعامل و گاه چالش‌های شما، سمت و سوی موثر خود را پیدا و مسیر خود را اصلاح کرده است. این روند همچنان تداوم دارد و پویایی این رسانه را تضمین می‌کند.
نکته جالب این است که ماهنامه به عنوان رسانه، خود دستخوش تحول شده؛ تحولی که از تغییرات پیاپی رسانه‌ها و گسترش از حوزه آنالوگ به دیجیتال رخ داده است. این تحول ابتدا با ایجاد سایت ماهنامه آغاز شد. اما این تغییرات سرباز ایستادن نیست. حالا شبکه‌های اجتماعی، اَپ ‌ها و پلتفرم ‌های متنوع سازگار با موبایل ساده ترین، سریعترین و در دسترس ترین وسیله ارتباطی شده‌اند. ماهنامه نیز پا به پای این تحولات، پیش آمده و ارتباط خود را با مخاطبان (این بار در مقیاسی گسترده‌تر) در فضای مجازی برقرار کرده است.
ماهنامه مهندسی پزشکی، دیگر فقط نشریه‌ای کاغذی نیست که برای دریافت آن، یک ماه به انتظار زنگ پستچی بنشینیم، بلکه هر لحظه در سایت یا صفحه اینستاگرام می‌توان نگاهی به آن انداخت، پست‌ها و نوشته‌های قبلی را جستجو کرد و علاوه بر عکس و متن، ویدئو و انیمیشن و لایو و نشست مجازی برگزار کرد. علیرغم این همه تغییر، همچنان لوگو ماهنامه، برای مخاطبان یادآور همان دوستی قدیمی و پایدار است و جالب است که علیرغم همه مزایای رسانه‌های دیجیتال و فضای مجازی، همچنان این ماهنامه کاغذی از اعتبار و سندیت بالایی برخوردار است. جادوی کاغذ و چاپ، هنوز هم در کنار رسانه‌های دیجیتال، نقش موثر خود را ایفا می‌کند و مخاطبان آن، در مراکز تشخیصی و درمان و نهادها و سازمان‌های مختلف در بخش دولتی و خصوصی و مراکز آموزشی و شرکت‌های تولیدی و بازرگانی، انتظارش را می‌کشند.
دوستان عزیز لطفا ماهنامه خود را در پلتفرم‌های متنوع دنبال کنید. مقالات جدید و قدیمی ما را علاوه بر سایت ماهنامه، در magiran.com مطالعه کنید؛ لایوهای ما را در اینستاگرام ببینید و تبلیغات و اطلاعات مربوط به دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی جدید را نیز آنجا مشاهده فرمایید.
ماهنامه «مهندسی پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی» رسانه معتبر حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی در هرجا که رسانه مطلوب شماست، حضور دارد. چه درون نشریه کاغذی و چه روی صفحه گوشی همراه شما. سپاس از همراهی شما.

سایت: www.iranbmemag.com
صفحه اینستاگرام: med_and_lab_magazine

مدیر مسئول
صائب ماکویی

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور