آخرین خبر

فناوران برای رفع نیازهای تجهیزات پزشکی و دارو فراخوانده شدند

مجموعه سیستم بهداشت و درمان کشور، نیازهای فناورانه متعددی دارد که برای پاسخگویی به این نیازها، بیش از صدها شرکت دانش‌بنیان و فناور شکل گرفته است. در همین راستا برای ایجاد تعامل بیشتر میان شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان با مجموعه بهداشت و درمان و شرکت‌های بزرگ یک رویداد آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجموعه نوآوری‌ها، محصولات و داروهای ساخته شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت رشد خوبی را تجربه کرده است.

این شرکت‌ها توانسته‌اند با وجود محدودیت‌های تحریمی، محصولات خود را به دیگر کشورها صادر کنند و نیاز کشور به بسیاری از تجهیزات و داروها را رفع کنند.

با این همه، هنوز بسیاری از توانایی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در این حوزه برای شرکت‌های بزرگ، هلدینگ‌ها و مجموعه سیستم بهداشت و درمان کشور، ناشناخته است. در صورت ایجاد تعامل و ارتباط بیشتر میان این دو بخش، قراردادهای فناورانه بیشتری منعقد می‌شود و شرکت‌های دانشبنیان و فناور می‌توانند، محصولات نوآورانه و دانش‌بنیان بیشتری تولید کنند.

بر این اساس، یک رویداد مجازی برای «معرفی نیازهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت» برگزار می‌شود.
برگزاری پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل شرکت‌های بهره بردار حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این رویداد است.

همچنین در حاشیه این رویداد، کارشناسان مجرب، نحوه انجام مذاکرات رو در رو را به شرکت‌ها و فعالان فناور حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و سلامت آموزش می‌دهند.

معرفی انواع بسته‌های خدمتی عرضه شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و  حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی، دیگر بخش این رویداد است. این رویداد 26 تا 28 مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه غزال مراجعه کنند.

پایان پیام/33

اخبار مرتبط:

توسعه علمي و فناوري كشور در گرو حمايت از شركت‌هاي دانش‌بنيان

چگونگی موفقیت شرکت‌های دانش‌بنیان از نگاه رؤسای پارک‌های علم‌وفناوری

استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در اماکن مسکونی تهران با همکاری شهرداری تهران

تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان با ارائه خدمات مشاوره توسعه فنی سرعت می‌گیرد‎

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور