آخرین خبر

عضو هيات مديره و مدير فروش شرکت پويندگان راه سعادت؛ نمايشگاه عرب هلث می‌تواند بستر مناسبی برای عرضه محصولات و انجام تعاملات بين‌المللی باشد

نمايشگاه تجهيزات پزشکی دبی (عرب هلث) امسال از 31 خرداد الي 3 تير 1400 در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار شد. نمايشگاهی که به عنوان بزرگترين نمايشگاه و کنگره در خاورميانه و دومين نمايشگاه بزرگ پزشکی در جهان مطرح است. در حقيقت مي‌توان گفت عرب هلث از مهمترين رويدادهای نمايشگاهی در بازار تجهيزات و مراقبت‌هاي پزشکی در جهان است که در آن بازديدکنندگان و فعلان اين حوزه علاوه بر رصد محصولات و خدمات برترين شرکت‌هاي بين‌اللملي و حتي ملاقات با بازرگانان و فعالان، به تجارت نيز می‌پردازند. بازديدکنندگان از اين نمايشگاه می‌توانند با پيشگامان اين صنعت جهاني در سازمان‌های منطقه‌ای و بين‌المللی در طي چهار روز ملاقات کنند و از طيف گسترده‌ای از محصولات و خدمات ارائه شده به طور همزمان بهره ببرند. از جمله محصولات و خدماتي که توليدکنندگان و توزيع کنندگان در معرض نمايش قرار مي‌دهند، مي‌توان به محصولات تجهيزات پزشکي، تجهيزات آزمايشگاهی، تجهيزات تشخيص طبي، فناوری‌های فيزيوتراپی و ارتوپدی، کالاها و لوازم مصرفي بيمارستان‌ها، محصولات و خدمات جراحی فناوری اطلاعات و ارتباطات در مراقبت‌های بهداشتی، مديريت تسهيلات، خدمات پزشکی، راديولوژی، خدمات مشاوره‌ای در مراقبت‌های بهداشتی، اشاره کرد.

شرکت پويندگان راه سعادت از جمله شرکت‌های موفق ايرانی بود که با وجود محدوديت‌هاي ناشي از شيوع ويروس کرونا امسال در اين نمايشگاه حضور فعال داشت. با آقاي مهندس محسن شايان آرانی عضو هيات مديره و مدير فروش اين شرکت، درباره نحوه برگزاری اين نمايشگاه گفت‌و‌گويی کوتاه داشتيم که در ادامه مي‌خوانيد.

با توجه به گسترش ويروس کرونا، نحوه برگزاری نمايشگاه عرب هلث در سال گذشته به چه صورت بوده است؟

شيوع و گسترش ويروس کرونا و الزام بر حفظ پروتکل‌هاي بهداشتي، موجب شد تا نمايشگاه مذکور مطابق هر سال در هفته آخر ژانويه برگزار نشود. بنابراين برگزاری اين نمايشگاه به 21 لغايت 24 جولاي (31 خرداد لغايت 3 تير) موکول و در اين تاريخ برگزار شد.

 با توجه به تداوم کرونا، امسال نمايشگاه به چه صورت برگزار شد؟ آيا رعايت پروتکلهاي بهداشتي محسوس بود يا خير؟

الزام به رعايت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ اصول ايمنی در سال جاری نسبت به سال گذشته بسيار سختگيرانه انجام شد. به طوريکه هنگام ورود به فرودگاه دبی، از کليه مسافرين تست PCR انجام می‌شد و تا آماده شدن نتيجه اين تست، مسافران ملزم به رعايت قرنطينه در هتل بودند. در داخل نمايشگاه هم استفاده از ماسک جزو ضروريات بود و در ورودی تمامی سالن‌ها ميزان تب و حرارت بدن مراجعه کنندگان اندازه گيری می‌شد.

امسال چه تعداد شرکت در عرب هلث حضور داشتند؟

حضور شرکت‌ها در نمايشگاه امسال کاهشی چشمگير داشت و به ميزان يک سوم تا يک چهارم سال‌های گذشته بود. از طرفی کاهش تعداد بازديدکنندگان و مراجعه کنندگان نيز در قياس با سال قبل کاملا محسوس بود.

با وجود تحريمها، استقبال شرکتهاي ايراني به چه ميزان بود؟

با توجه به عدم اختصاص جايگاه از سوی شرکت اينفورما (شرکت برگزار کننده نمايشگاه)، حضور شرکت‌های ايرانی اندک اما حضور بازديدکنندگان ايرانی نسبتاً زياد بود.

برگزاري اينگونه نمايشگاهها چه دستاوردهايي براي شرکتهاي ايراني از جمله شرکت شما دارد؟

شرکت پويندگان راه سعادت از اين نمايشگاه به عنوان بستری جهت معرفی محصولات خود و نيز بازاريابی جهت صادرات استفاده می‌کند اما به طور کلی بايد گفت که برگزاری اينگونه نمايشگاه‌ها می‌تواند بستری بسيار مناسب جهت عرضه محصولات و نيز انجام تعاملات بين المللی و همچنين آشنايی بيشتر با پيشرفت‌های نوين اين حوزه باشد.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور