آخرین خبر

جوراب هوشمند علائم حياتی نوزاد

مفاهيم پايه

Owlet: اولت

Smart: هوشمند

Sock: جوراب

فيزيولوژی

بررسي سلامت نوزادان هميشه براي والدين مهم است. اما اغلب والدين نمي‌دانند چگونه مي‌توانند همه علائم حياتي فرزند خود را بررسي کنند. اين موضوع اغلب از عهده پزشک متخصص بر مي‌آيد. همه والدين مي‌دانند که خوابيدن در تخت خود و استرس داشتن نسبت به شرايط تنفس کودک چه شرايط دشواري است. اين جوراب هوشمند به والدين اجازه مي‌دهد تا از هر کجا و با استفاده از برنامه تلفن همراه به بررسي سلامت نوزاد خود بپردازند. توليد اين جوراب هوشمند شرايطي را فراهم مي‌کند که والدين نوزاد مي‌توانند ميزان ضربان قلب و اکسيژن مصرفي کودک را از طريق تلفن هوشمند خود کنترل کنند. اين جوراب ميزان ضربان قلب، سطح اکسيژن، دماي پوست، کيفيت خواب و همچنين وضعيت قرار گيري بدن کودک هنگام خواب را به تلفن هوشمند يکي از والدين يا دستگاه ديگر متصل به اينترنت منتقل مي‌کند.

چگونه کار می‌کند

اين جوراب هوشمند از چهار حسگر براي بررسي ضربان قلب و سطوح اکسيژن استفاده مي‌کند. اين جوراب‌ها داراي درگاه ميکرو USB براي شارژ و ارتباط مستقيم با دستگاه‌هاي هوشمند است. در بخش پشتي اين جوراب‌ها دو نشانگر نوري کوچک وجود دارد که ارتباط با واي فاي را تأييد مي‌کند. هر يک از درگاه‌هاي تعبيه شده روي جوراب يک رنگ منحصر به فرد دارد. بر اساس بررسي‌ها، اين سيستم هوشمند تا 97 درصد در بررسي شرايط نوزادان موثر عمل مي‌کند. سيستم اين جوراب به شيوه‌اي طراحي شده که اگر وضعيت سلامتي کودک در شرايط مناسبي نباشد به سرعت به والدين درباره شرايط کودک هشدار مي‌دهد.

در چه مواردی به کار می‌رود

اين جوراب هوشمند مي‌تواند سلامتي روزانه کودک را بررسي کرده و به شناسايي سندروم مرگ ناگهاني کودک کمک کند. اين سيستم همچنين اطلاعات را بدون ذکر نام براي شرکت ارسال مي‌کند تا سازندگان بتوانند يک پايگاه داده براي کمک به شناسايي مشکلات و هشدار زودهنگام به والدين ايجاد کنند. اين جوراب به والدين کمک مي‌کند تا چيزي که کودک نمي‌تواند به زبان آورد را بفهمند. با کمک جوراب هوشمند Owlet مي‌توان سوابق ضربان قلب کودک و ميزان اکسيژن را ديد. همچنين مي‌توان از دوربين Owlet Cam هم در کنار اين جوراب استفاده کنيد و عکس‌هاي نوزادتان را با دوستان، خانواده يا پزشکتان به اشتراک بگذاريد.

سايز جوراب

اين جوراب از سن 1 تا 18 ماهگي نوزاد را پوشش مي‌دهد.

کشور سازنده

ژاپن

قيمت

حدود 300 دلار

منابع

https://owletcare.com
https://www.entekhab.ir
0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور