آخرین خبر

با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی ارتش: همایش بین‌المللی طب پیشگیری، بهداشت، امداد و درمان در نوشهر آغاز شد

نوشهر – ایرنا – ششمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی طب پیشگیری ، بهداشت، امداد و درمان روز یکشنبه با حضور  جمعی از مسوولان و کارشناسان داخلی و خارجی و با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی و استان مازندران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی( ره) نوشهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طب و پیشگیری دریایی، بهداشت دریایی، امداد و نجات دریایی ، پرستاری و تریاژ در دریا، مدیریت دانش و اطلاعات پزشکی در دریا، مدیریت تجهیزات و اقلام بهداشتی، امدادی و درمانی ، مدیریت منابع انسانی و مدیریت پایش و ارزیابی و درمان بیماری ها در دریا از جمله محورهای این همایش اعلام شد.

کارشناسان و متخصصان مدعو هر کدام از محورهای یادشده را باتشکیل کارگاه های تخصصی بحث و بررسی خواهند پرداخت.
این ه‍مایش با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی و مازندران در نوشهر برگزار می شود.
اختتامیه این همایش سه روزه در نهم اسفند در دانشگاه علوم دریایی نوشهر برگزار خواهد شد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده نمایشگاه اختصاصی مربوط یه این همایش بین المللی نیز با حضور شخصیت های لشکری و کشوری مدعو افتتاح می شود.

خبر در حال تکمیل شدن است

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در سال ۱۳۵۹ تحت عنوان مرکز آموزش عالی علوم دریایی تأسیس شد و در سال ۱۳۶۰ با جذب اولین دوره دانشجویی به صورت رسمی شروع به کار کرد.

این دانشگاه از ۶ دانشکده عرشه، مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک و مخابرات دریایی، مدیریت و کمیسر دریایی، علوم پایه و تفنگدار دریایی تشکیل شده است. دانشجویان این دانشکده ها در پنج رشته کارشناسی و ۶ رشته کارشناسی ارشد تحصیل می کنند.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور