آخرین خبر

التیام دهنده گزش حشرات

مفاهیم پایه
Insect: حشرات
Bite: گزش
Healer: التیام دهده

فیزیولوژی
با گزش و نیش حشرات، نواحی سوراخ شده و گزیده شده دردناک و متورم می‌شود که اغلب منجر به خارش می‌شود. التیام دهنده گزش حشرات با قرار دادن ناحیه آسیب دیده در معرض حرارت، به تسکین علائم کمک می‌کند، خارش کاهش می‌یابد، علائم بهبود می‌یابد و روند بهبود اغلب خوشایندتر پیش می‌رود.

چگونه کار می‌کند
پیش از استفاده از دستگاه، مطمئن شوید که محل نیش تمیز است و تمام بقایای نیش به دقت برداشته شده است. برای بهترین نتایج، بلافاصله پس از وقوع نیش، از دستگاه استفاده کنید. با این حال، حتی در مرحله بعدی پس از نیش، دستگاه همچنان می‌تواند برای تسکین علائم و احساس راحتی بیشتر مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که باتری‌ها در محفظه باتری نصب شده‌اند و درب محفظه بسته است. سوئیچ ON/OFF را در حالت ON قرار دهید. چراغ نشانگر را به رنگ آبی خواهید دید. برای پوست حساس یا برای اولین استفاده، با یک بار فشار دادن دکمه فعال سازی برنامه 3 ثانیه را انتخاب کنید. برای پوست معمولی و برنامه‌های بعدی، برنامه 6 ثانیه‌ای را با دو بار فشار دادن دکمه فعال سازی انتخاب کنید.
هنگامی که برای اولین بار از دستگاه استفاده می‌کنید، می‌توانید از آن در برنامه 3 ثانیه استفاده کنید تا بتوانید تحمل خود را در عملیات حرارتی آزمایش کنید. در پایان برنامه، دستگاه یک سیگنال صوتی به صدا در می‌آورد و حلقه روشن خاموش می‌شود. به محض به صدا درآمدن سیگنال صوتی صفحه داغ را از روی پوست جدا کنید. گرمایش صفحه داغ به طور خودکار متوقف می‌شود. از طرف دیگر، می‌توانید دوباره از دستگاه برای یک نیش دیگر استفاده کنید. با این حال، حداکثر تعداد 5 برنامه در ساعت در همان ناحیه درمان نباید بیشتر شود.

در چه مواردی به کار می‌رود
این دستگاه می‌تواند خارش و تورم ناشی از نیش حشرات را به سرعت و به شکلی مؤثر کاهش دهد. برای استفاده بی خطر است و برای استفاده منظم نیز مناسب است. حتی زنان باردار هم می‌توانند بدون نگرانی از این دستگاه استفاده کنند زیرا این دستگاه از هیچ ماده شیمیایی یا دارویی استفاده نمی‌کند. بلکه فقط از قدرت شفابخش گرما استفاده می‌کند. استفاده از گرما تسکین دهنده است و منجر به کاهش علائم، تسریع در بهبودی محل‌ نیش حشرات و در نهایت احساس آرامش بیشتر می‌شود.

ویژگی‌های دستگاه:

– طراحی ارگونومیک
– بدون مواد شیمیایی و دارویی
– از گرما برای آرامش و بهبودی استفاده می‌کند.
– مؤثر و ایمن
– استفاده آسان و کاربردی
– می‌تواند به کاهش خارش و تورم ناشی از نیش حشرات کمک کند.
– استفاده از گرما به تسریع بهبودی و بازگشت آرامش کمک می‌کند
– مناسب برای استفاده منظم
– دستگاه چند منظوره
– در دوران بارداری قابل استفاده است
– مناسب برای کودکان 12 سال به بالا
– سبک و جمع و جور
– مناسب برای استفاده در منزل و در سفر
– ۲ برنامه کاربردی با زمان‌های مختلف. اولی برای استفاده روی پوست‌های حساس (مدت زمان 3 ثانیه) و دومی برای استفاده معمولی (مدت زمان 6 ثانیه)
– صفحه داغ سرامیکی با قابلیت گرم شدن سریع
– LED وضعیت روشن – نشان می‌دهد که دستگاه آماده استفاده است. حلقه نشانگر زمانی که برای اجرا آماده می‌شود به رنگ آبی روشن می‌شود و با پایان برنامه خاموش می‌شود.
– سیگنال صوتی پایان کاربرد را نشان می‌دهد.
– خاموش شدن خودکار
– دارای باتری ( از 2 عدد باتری قلمی استفاده می‌کند.)
– هشدار باتری (بصری و صوتی)

مشخصات فنی
نوع: BR 60
منبع تغذیه: 2 باتری 5/1 ولت AAA LR03
حداکثر دما: 2±50 درجه سانتیگراد
عملکردها: 2 تنظیم (3 ثانیه / 6 ثانیه)
مدت زمان مورد انتظار عملیات: حدود 300 برنامه
شرایط عملیاتی: 10 درجه سانتیگراد تا 40 درجه سانتیگراد، RH 30٪ – 85٪
شرایط نگهداری: 10 -درجه سانتیگراد تا 50 درجه سانتیگراد، RH 30٪ – 85٪
ابعاد: 20×9/35×3/98 میلیمتر
وزن: 47 گرم (با باتری)

شرکت سازنده
این دستگاه توسط شرکت‌های متفاوتی در سراسر جهان ساخته می‌شود.

قیمت
قیمت خرید دستگاه با توجه به مدل و شرکت سازنده آن متغیر است اما به طور تقریبی برای یک دستگاه با کیفیت حدود 40 دلار به بالا است.

منابع:
https://www.beurer.com

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور