آخرین خبر

اره نوسانی جراحی

مفاهیم پایه
Surgical: جراحی
Oscillating: نوسانی
Saw: اره

فیزیولوژی
اره‌های نوسانی جراحی عمدتاً برای جراحی مفصل استفاده می‌شوند. در جراحی مفصل نسبت مفاصل زانو نسبتاً زیاد است. هنگام انجام جراحی و درمان اسکلتی، به هدف تمیز کردن سطوح انتهایی استخوان، لازم است استخوان‌های قسمت‌های آسیب‌دیده بریده شوند. در استفاده واقعی، مشخص شده است که اره‌های استخوان دستی سنتی و سایر تجهیزات دقت عملکرد پایین، راندمان عملیاتی پایین و شدت کار بالایی دارند و دیگر نمی‌توانند به طور مؤثر نیازهای استفاده عملی را برآورده کنند. با این حال، اره‌های جراحی برقی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توانند به طور مؤثری بر این دشواری‌ها غلبه کنند.

چگونه کار می‌کند
اره نوسانی جراحی یک اره جراحی است که با نیروی الکتریکی برای برش استخوان و سایر بافت‌های سخت استفاده می‌شود. این اره‌ها معمولاً ابزارهای برقی دستی کوچکی هستند که دارای موتورهای الکتریکی برای به حرکت درآوردن آن‌ها به سمت نوسان هستند، از جمله تیغه‌های رفت و برگشتی یا ساجیتال. ارگونومی مناسب این ابزار برای کنترل دقیق، بدون آسیب رساندن به بافت نرم طراحی شده است. همچنین این اره‌ها از مواد باکیفیت، سبک وزن، متعادل کننده بهینه ساخته شده و خستگی بازو را کاهش می‌دهد.

در چه مواری به کار می‌رود
اره‌های نوسانی جراحی در اتاق‌های عمل ارتوپدی و بعضاً در اتاق عمل‌های جنرال و ترمیمی استفاده می‌شوند. این دستگاه با اتصال به تیغه‌هایی با سایزهای مختلف، بر اساس نوع عمل و سایز بدن بیمار (برای اطفال، بزرگسالان و اندام تحتانی و فوقانی) شرایط مساعد برای برش استخوان، جمجمه، بافت بدن را مهیا می‌‌کند.


مشخصات دستگاه

اجزاء دستگاه
حلقه انتقال باتری آسپتیک، باتری، شارژر، تیغه، هندپیس، دکمه، دسته، درب
مجموعه شامل: اره، 2 عدد باتری، شارژر، 2 عدد کانال ضدعفونی کننده و کیف است.

برند تجاری
RUIJIN

قیمت
از 1000 دلار به بالا

منابع
https://faratebaasar.com

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور