آخرین خبر

اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: فراخوان تولید دستگاه سی تی اسکن / مهلت ارسال مدارک و مستندات حداکثر تا تاریخ 1400/04/12

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، طی فراخوانی از کلیه متقاضیانی که توانمندی تولید دستگاه سی تی اسکن را دارند دعوت بعمل می¬آید نسبت به اعلام قیمت و تعداد قابل تامین در زمان تعیین شده اقدام نمایند.

متن فراخوان:
قابل توجه کلیه شرکت های تولید کننده در حوزه تصویربرداری تجهیزات پزشکی
با توجه به نیاز به تامین یکصد دستگاه سی تی اسکن از محل تولید داخل ، برای مراکز درمانی دولتی بدینوسیله از کلیه متقاضیان دعوت بعمل می¬آید نسبت به اعلام قیمت ارزی و ریالی به همراه برنامه تولید و تعداد قابل تامین تا پایان سال جاری در قالب لوح فشرده (CD) و ارائه آن به همراه مدارک و مستندات مربوطه در نسخه کاغذی ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت در پاکت در بسته توسط نماینده شرکت و به¬همراه نامه شرکت به دبیرخانه حراست اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 1400/04/12 اقدام نمایند.
لازم به ذکر است دریافت پاکت بعد از پایان ساعت اداری مقدور نبوده و به درخواست هایی که با مدارک مخدوش ارائه شده و یا در فرمت تعیین شده در فایل اکسل ارسال نگردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
مدارک لازم:
1- ارائه فایل جدول مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی منحصرا در فرمت EXCEL در لوح فشرده(CD) و همچنین بصورت کاغذی و ممهور به مهر و امضای معتبر شرکت.
2- ارائه فرم تعهد پیوست در سربرگ شرکت و بارگذاری در سامانه تعهدات پرتال IMED.IR
نکات :
1- ارائه پیشنهاد قیمت ارزی-ریالی مناسب در اولویت می باشد.
2- تولیدکنندگان ثبت شده و دارای کد IRC در صورت ارائه پیشنهاد مناسب در اولویت قرار خواهند گرفت.
3- از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین کالای فوریتی می باشد لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر فرم تعهدنامه پیوست را تکمیل و بهمراه مدارک ارائه نمایند.
4- شرکت های منتخب در فراخوان ضمن تکمیل فرم تعهدنامه (پیوست) می بایست :
الف) نسبت به انجام فرآیند های لازم به منظور صدور مجوزهای لازم جهت تامین کالای منتخب در فراخوان ظرف مدت 5 روز کاری اقدام و در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند.
ب)شرکت های منتخب در فراخوان می بایست پس از تولید و یا ترخیص کلیه اقلام با قیمت مصوب نظارت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کالا را توزیع نمایند.
5- کلیه شرکت های پذیرفته شده موظف هستند در بازه های زمانی 15 روزه گزارش شرح اقدامات صورت گرفته را به آدرس ایمیل supply@imed.ir ارسال نمایند.
6- در صورت کوتاهی شرکت های پذیرفته شده در فراخوان در پیگیری تامین به موقع، سهمیه داده شده لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و همچنین از شرکت آنها در فراخوان های بعدی ممانعت بعمل خواهد آمد.
7- در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره 63420 – 021 داخلی 533 آقای مهندس نجفی تماس حاصل فرمایید.


لینک: http://imed.ir/Default.aspx?PageName=News&ID=4906
0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور