آخرین خبر

برای نخستین بار در کشور توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی فراهم شد: ایجاد امکان انجام درمان‌های پیشرفته سرطان با تعرفه دولتی با تامین دستگاه‌های شتابده‌هنده و سی تی سیمیلاتور

تامین دستگاه شتاب دهنده پیشرفته و سی تی سیمولاتور در انستیوکانسر دانشگاه علوم پزشکی تهران توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، ایجاد امکان انجام درمان‌های پیشرفته IMRT، IGRT، VMAT، SBRT، SRT، SRS و TBI برای نخستین بار در کشور با تعرفه‌های دولتی فراهم کرده است.

نصب دستگاه شتاب دهنده و سی تی سیمولاتور در بیمارستان‌های دولتی موجب افزایش کیفیت درمان و بهره‌وری و کاهش صدمات ناشی از درمان بیماران مبتلا به سرطان و لیست انتظار بیماران می‌شود، هزینه‌های درمان بیماران در بخش خصوصی زیاد است و ارایه خدمات با کیفیت در بیمارستان‌های دولتی و هم اکنون در انستیتوکانسر کمک قابل توجهی به این بیماران محسوب می شود.

پیش از این دکتر سید حسن اینالو، رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی گفته است: لازم بود دستگاه پرانرژی رادیوتراپی برای بیمارانی که تومورهای عمقی و نیاز به درمان های پیشرفته دارند راه اندازی شود. خوشبختانه با بکارگیری دستگاه مذکور صف انتظار بیماران کوتاه تر و خدمات بهتری را ادامه دهیم.

دکتر اینانلو یکی دیگر از چالش های انستیتوکانسر را کاشت دقیق مواد رادیواکتیو در براکی تراپی دانست و گفت: برای انجام این کار نیاز به دستگاه سی تی سیمولاتور داشتیم و اکنون با راه اندازی این دستگاه گشایش بزرگی در درمان بیماران مجتمع امام خمینی بوجود آمده است.

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور