مهندسی پویش تجهیز طب پاسارگاد (پویش الکترونیک)

شرکت مهندسی پویش تجهیز طب پاسارگاد (پویش الکترونیک) از سال 95 فعالیت خود را در زمینه تعمیرات تجهیزات پزشکی آغاز کرده است. این شرکت با داشتن پشتوانه علمی و سال‌ها تجربه در امر ارائه خدمات به مراکز درمانی فعال در حوزه سلامت و با داشتن کادری مجرب و کارشناسان فنی در امر خدمات پس از فروش و واحد تحقیق و توسعه در جهت بومی‌سازی تکنولوژی‌های مرتبط، افتخار همکاری با بسیاری از مراکز درمانی دانشگاهی و خصوصی را داشته و همواره در جهت افزایش سطح خدمت رسانی به جامعه بزرگ درمانی کشور گام برمی‌دارد.
همچنین در راستای ارتقا سطح علمی و افزایش کیفیت خدمت رسانی، شرکت پویش الکترونیک با مدرسین با تجربه، متخصص و کارآزموده در جهت انتقال دانش فنی به دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی پزشکی و رشته‌های مرتبط، کادر درمانی و مسئولین تجهیزات پزشکی مراکز درمانی آماده خدمت رسانی و آموزش تخصصی در حوزه تجهیزات پزشکی است.
کوشش کادر تخصصی شرکت در بخش‌های تحقیق و توسعه، طراحی، تولید و … موجب شده است که شرکت با عبور از اهداف چشم انداز 2 ساله خود، موفق به تولید دستگاه خلوص سنج اکسیژن با کیفیتی مناسب و قیمتی رقابتی شود و این محصول را به بازار داخل عرضه کند. دستگاه خلوص‌سنج اکسیژن Oxylogger مدل PE-1011 با قابلیت اندازه‌گیری مقدار اکسیژن محیط (دستگاه اکسیژن‌ساز-کپسول اکسیژن) به همراه سنسور اکسیژن گالوانیک با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش قابل استفاده در تمامی بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و شرکت‌های عرضه‌کننده گاز اکسیژن طبی است.

راه‌های ارتباطی:
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام خمینی، امام خمینی 30، مجتمع چلچراغ، طبقه 2، واحد 203
تلفن تماس: 05138555385- 051385536220           
موبایل: 09105543404 – 09387270859
سایت: https://pttpco.ir
مدیریت: مهندس امید عطاریانی

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور