ایران پنام

شرکت ايران پنام در سال 1370 تأسيس شد و در طي اين مدت با سابقه‌اي درخشان، گام‌هاي موثري در تجهيز مراکز درمان ناباروري، علمي، تحقيقاتي، زيست فن آوري، زيست مولکولي، آسيب شناسي، غذا و دارو و همچنين آزمايشگاه‌هاي تشخيص طبي برداشته است. اين مهم بي‌شک با تکيه بر استفاده مناسب و اصولي از فن آوري هاي روز و نيز حضور کارکنان زبده در زمينه‌هاي فروش، بررسي‌هاي علمي، آموزش و خدمات فني پس از فروش حاصل شده است.
گستره وسيع فعاليت‌ها در زمينه زيست مولکولي آسيب شناسي، هيستولوژي، ياخته شناسي، زيست فن آوري، جنين شناسي و لقاح خارج رحمي و نيز داروها، علاوه بر تنوع دستگاه‌هاي کاربردي که هر روز به اين بازار وسيع افزوده مي‌شوند، مستلزم به روز بودن تمامي اعضاي ایران پنام است. به روز بودن و توانائي ما در پيگيري مداوم نيازهاي تغييرپذير بازار ايران و نيز بررسي مکرر پيشرفت‌هاي محصولات گوناگون از جمله نقاط قوت شرکت ايران پنام است که در نتيجه ما را در زمره برترين شرکت‌هاي فعال در زمينه‌هاي فوق الذکر قرار مي‌دهد. در اين راستا، ايران پنام به اخذ نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش برخي از برترين کمپاني هاي دنيا در زمينه تجهيزات آزمايشگاهي و تحقيقاتي اقدام و به اين ترتيب پاسخگوی نیازهاي مشتريان بوده است. سرعت عمل بالا در پاسخگوئي و رفع نياز علمي و فني مراکز، سرلوحه عملکرد کارکنان شرکت ايران پنام است . هدف اين مجموعه کسب رضايت کامل مشتريان و ياري ايشان در جهت دستيابي به اهداف و مقاصدشان است.
ایران پنام آمادگي خود براي تجهيز، آموزش، برگزاري کارگاه‌ها و راه اندازي عملي آزمايشگاه‌هاي تشخيصي پزشکي، مولکولي، ويروس شناسي، ژنتيک در تمام زمينه‌ها در سراسر کشور را اعلام می‌کند.

سرویس و پشتیبانی
شرکت ايران پنام مفتخر است علاوه بر ارائه محصولات و تجهيزات مراکز آزمايشگاهي، پزشکي، دانشگاهي، تحقيقاتي و مراکز درمان ناباروري با استفاده از کادري مجرب و با کمک مسئولين فني ماهر و با تجربه، کليه خدمات پس از فروش از جمله نصب و راه اندازي، برگزاري دوره هاي آموزشي و همچنين تعمير سيستم‌هاي ارائه شده را در صورت نياز بر عهده گيرد. کليه مراکز مي‌توانند از خدمات، سرويس و مشاوره مهندسان و کارشناسان کارآمد و دوره ديده شرکت بهره‌مند شوند.

را‌ه‌های ارتباطی:
آدرس: تهران، ميدان هفت تير، ابتداي پل کريم خان زند، خيابان شهيد حسيني، نبش کوچه چهارم غربي، پلاک 32، طبقه اول، واحد 5
تلفن: 74-88321070  – 88841880   
فاکس: 88321069
ایمیل: info@iran-panam.com     
سایت: www.iranpanam.ir

5/5 (1 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور