سروش توان تجارت

تاريخچه:
شركت سروش توان تجارت (پارسيان ژن رازمان سابق) در راستای حضور فعال در سطح جهانی علاوه بر پايبندی به اخلاق حرفه‌ای قوانين و استاندارد‌های بين‌المللی و رعايت اصول علمی با تكيه بر دانش، نوآوری و تخصص كاركنان و بهره‌مندی از نظرات جامعه پزشكی پشتوانه‌ای امن برای كاركنان، ذی‌نفعان و همه‌ی مصرف‌كنندگان داخلی و خارجی است. این شرکت بر همين اساس اقدام به فعاليت در حوزه‌ درمانی و مصرفی تامين و انتقال دانش فنی و ملزومات پزشكی امور بازرگانی و توليدی کرده است. مفتخريم كه شركت بازرگانی –توليدی سروش توان تجارت به عنوان يكی از تخصصی‌ترين قطب‌های علمی در ايران، منطقه و حوزه بين‌الملل با تحقيقات نوآورانه و توسعه زير‌ساخت‌های مربوطه توانسته گامی موثر در پيشرفت و اعتلای ايران اسلامی بر دارد. در كليه‌ی فعاليت‌ها، رسالت ما سر لوحه قرار دادن كيفيت و اصول اخلاقی است كه اميدواريم حق تعالی ما را در انجام اين امر ياری نمايد.

فعاليت ها و چشم انداز:
واردات:  شركت بازرگانی سروش توان تجارت با هدف تامين نياز‌های درمانی كشور به عنوان نماينده انحصاری شركت متا بايوتك (Meta Biotech) سعی بر آن دارد تا با همكاری مراكز ذی‌صلاح مربوطه، اقدام به تامين ملزومات پزشكی، دارويی، تجهيزاتی و مصرفی در حوزه سلامت کند.
صادرات: گروه تخصصی ويوو نكست (S.T.T group) با به كارگيری دانش و مهارت افراد متخصص و با تجربه، با توليد مواد مصرفی آزمايشگاه‌ها و مراكز درمانی مربوطه و همچنين پرورش گياهان وجانوران با كاربری دارویی در جهت تامين نياز بازار جهانی و منطقه‌ای و ارزآوری صحيح به چرخه اقتصاد سعی بر آن دارد تا در اعتلای هر چه بيشتر ايران اسلامی موثر باشد.
توليد: واحد توليد و توسعه زير‌ساخت‌های علمی شركت سروش توان تجارت با ارائه فرمولاسيون‌های بهينه‌سازی شده مطابق با آخرين استاندارد‌های روز و به كارگيری فناوری‌های مورد تاييد و همچنين استفاده از دانش و مهارت اساتيد و متخصصان برجسته مراكز معتبر علمی، اقدام به توليد انواع محيط‌های كشت و كيت‌های مصرفی آزمايشگاه‌های تشخيصی ژنتيك اندرولوژی امبريولوژی، توليد محصولات مراقبت از پوست بر پايه پروتئين‌های جانوری و… با همكاری مجموعه‌ای از افراد متخصص كارآمد و دانش‌آموخته در زمينه پرورش انواع  مار  عقرب و كرم ورمی، اقدام به تامين مواد اوليه جانوری و گياهی برای اهداف درمانی و پژوهشی کرده است.
همواره بر آن هستیم تا توليد‌كننده محصولاتی موثر ومقرون به صرفه برای زندگی بهتر بيماران و بازگشت سرمايه با بالاترين ميزان برای سرمایه‌گذاران باشيم.
تحقيق و توسعه حوزه سلامت: همگام با  پيشرفت‌های صورت گرفته در حوزه سلامت علاوه بر ارائه محصولات و خدمات مرتبط در اين زمينه، گروه تخصصی ويوو نكست در زمينه‌های تخصصی مانند پزشكی شخصی ژنتيك  درمان ناباروری مديريت رويداد‌های علمی در سطح جهانی و نظارت و اجرای آزمايش‌هایی بر پايه فناوری‌های پيشرفته (High Tech) فعاليت‌های شايان توجهی را با به كارگيری علوم و فناوری استاندارد مورد استفاده روز دنيا انجام داده است.

راه‌های ارتباطی:
آدرس: چهار راه وليعصر،  خ صبا شمالی  (برادران مظفر)، نرسيده به بزرگمهر، ساختمان شماره 40، واحد 5
تلفن: 02166413232
همراه‌: 09127936389 – 09358859607
وبسايت: pgr-vivonext.com
ايميل: info@pgr-vivonext.com


1/5 (1 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور