تشخیص بافت آراژن

شرکت تشخیص بافت آراژن از سال 1391 فعال در حوزه پاتولوژی و مولکولار پاتولوژی و کشت سلول به طور ویژه آنتی‌بادی‌های ایمنوهیستوشیمی و فلوسایتومتری و ایمنوفلورسنت و محیط های کشت سلولی و پروب های Cish و Fish فعال است.
در حال حاضر افتخار داریم که در حوزه آنتی‌بادی‌های اولیه و ثانویه ایمنوهیستوشیمی به عنوان نماینده انحصاری برندهای Diagnostic Biosystems و Scytek آمریکا و برندهای Zytomed آلمان و DCS آلمان با بیش از 100 مرکز فعال پاتولوژی در حال همکاری هستیم و در زمینه فلوسایتومتری نیز نماینده انحصاری توزیع محصولات برند Immunostep اسپانیا و BeckmanCoulter آمریکا می‌باشیم.
شرکت تشخیص بافت آراژن همچنین نماینده انحصاری محصولات Zytovision آلمان در ایران است که تولید کننده پروب های Cish و Fish و Arrays for DNA analysis برای تشخیص subtype هایHPV می‌باشد.
برای مراحل Denaturation/Hybridization تکنیک‌های فوق دستگاه HybridizationSystem از برند Allaheng با مناسب‌ترین قیمت قابل ارائه است.
در زمینه کشت سلول نماینده انحصاری محصولات Panbiotech آلمان است و عرضه‌کننده ‌محیط‌های کشت سلولی (به صورت پودر) از برند Gibco است.
لازم به ذکر است به دلیل همکاری تنگانگ با مراکز پاتولوژی شرکت کامل‌ترین بسته رنگ‌های پاتولوژی، سیتولوژی، هماتولوژی و ملزومات مربوطه را از برند DDK ایتالیا با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شکل کیت‌های آماده به کار و پودر ارائه می‌کند.
این شرکت همچنین نمونه‌های Paraffin Embedding پارافین پولکی درجه یک را از دو برند DDK ایتالیا و Histo Line ایتالیا در بسته‌بندی‌های یک کیلویی و دو کیلویی با قیمت رقابتی ارائه می کند.

راه‌های ارتباطی:
تلفن: 7-88972006-021
سایت: tba-inc.com


0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور