آرمان جاوید سلمان

شرکت آرمان جاوید سلمان از سال 1387 با بهره ­گیری از کادری متعهد، مجرب و متخصص فعالیت خود را در زمینه تجهیزات پزشکی و بالاخص برانکارد و صندلی همراه بیمار آغاز کرده و با استعانت از الطاف حق هم اکنون مفتخر به ارائه محصول به همه بیمارستان‌های کشور است.
تمامی مواد اولیه مورد نیاز جهت ساخت و تولید این شرکت پس از خرید، توسط مدیر کنترل کیفی کارخانه مورد بازرسی کیفی و بازبینی قرار می­گیرد و سپس به انبار کارخانه تحویل می‌شود. پس از هر مرحله از عملیات ساخت در کارخانه و تولید قطعات مورد نیاز، تمامی آن‌ها از ابتدا از نظر کنترل کیفی مورد بررسی و آزمایش‌های مربوطه قرار می­گیرد و سپس ناظر فنی کارخانه آن را بررسی کرده و در صورت صحت کامل آن را تایید می‌کند. در پایان مرحله تولید و پس از نصب کلیه قطعات مربوطه، کل محصول تست و راه اندازی می­شود و سپس به خریداران محترم عرضه می‌شود.
کلیه محصولات خریداری شده در محل مورد نظر، تحویل و بدون هیچگونه هزینه نصب و آموزش قابل راه اندازی و استفاده هستند.
کلیه محصولات تولیدی این شرکت دارای یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند.
ابعاد کلیه محصولات تولیدی این شرکت براساس استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده است.
در فرآیند تولید محصولات شرکت آرمان جاوید سلمان حتی المقدور از اتصالات پیچ و مهره به جای جوش الکتریکی استفاده شده است، این مسئله علاوه بر افزایش عمر مفید محصول، پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصولات را نیز آسان می‌کند.
کلیه قطعات شامل چرخ و جک مورد استفاده در محصولات، تولید انحصاری شرکت بوده که این مهم باعث سهولت در خدمات پس از  فروش و بالا رفتن کیفیت محصول نهایی است.

راه‌های ارتباطی:
شماره تماس: 03137882017  و 03137882018
ایمیل: arman_javid_salman@yahoo.com
وبسایت: www.armanjavid.com

0/5 (0 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور