آخرین خبر

نويد به جامعه دندانپزشکان کارآفريني در کسب وکار مجازي رونق مي يابد

نامش مصطفي نظري گل شکناني است. کارآفريني که به کمک دندانپزشکان آمده است؛ کاري بس دشوارتر و فراتر از ايده‌پردازي صرف. پيش از اين مهارت‌ها و استعدادهاي خود را در ساخت شبکه‌هاي ارتباطي و اجتماعي براي سازمان‌ها، برگزاري دوره‌ها و نشست‌هاي آموزشي مديريت کسب‌وکار، فنون مذاکره، تاسيس و بنيانگذاري گروه‌هاي متعدد در حوزه سلامت و عقد قرارداد با موسسات گوناگون به خوبي نشان داده است.

اين جوان با انگيزه و خلاق به توانايي‌هاي خود ايمان دارد و اطمينان دارد ايده‌هاي جالب و فراموش نشده مي‌توانند به پروژه‌هاي کارافريني بزرگي در کشور تبديل شوند.

آقاي نظري مدير فروشگاه تجهيزات پزشکي مديکو واقع در مجتمع سينا سنتر (مدرن ترين مرکز خريد و فروش تجهيزات و مواد دندانپزشکي کشور) است. اين فروشگاه با هدف مشاوره در خريد و فروش کالاهاي مصرفي پزشکي و دندانپزشکي (در دسته‌بندي‌هاي کامل)، معرفي و مقايسه کالاهاي گوناگون در سراسر کشور با قابليت سفارش و خريد در لحظه، امکان ارسال در محل پرداخت و تضمين کيفيت، فعاليت خود را آغاز کرده است.

اين دانش‌آموخته رشته ميکروبيولوژي و MBA قصد دارد با استفاده از موقعيت جغرافيايي مناسب مجتمع بزرگ سينا سنتر و به پشتوانه سال‌ها ارتباط با فروشندگان و پيشکسوتان اين حوزه، کسب‌وکارهاي مجازي در تجهيزات دندانپزشکي را رونق و توسعه بخشد.

نظري با نيازسنجي بازار بسيار گسترده دندانپزشکي و در اختيار داشتن جامعه آماري قابل توجه از مطب‌ها و کلينيک‌هاي دندانپزشکي، سيستم فروشي را طراحي کرده است تا کارآفرينان ديگر نيز با اين مرکز ارتباط برقرار کنند.

همچنين کارآفرين برتر عرصه مديريت و دارنده جايزه ويژه اختراعات ترکيه 2019، برنامه‌‌هايي براي توليد تجهيزات دندانپزشکي دارد که پياده‌سازي آن مستلزم ارتباط بيشتر با پزشکان سراسر ايران و رفع موانع از سر راه کارآفرينان است. به اعتقاد مهندس نظري اگر در حوزه دندانپزشکي، کارآفريني صورت نگيرد احتمال ورود سيستم‌هاي جعلي وجود دارد، چراکه فروشندگان اين حوزه با وجود در اختيار داشتن برندهاي معروف و مارکتينگ قوي، در برقراري ارتباط با مصرف‌کنندگان، چندان موفق نبوده‌اند. وي، در راستاي نيل به اين هدف، هم‌اکنون در تلاش است تا بسياري از نهادها و ارگان‌ها را با خود همراه کند.

مهندس نظري حتي در همين ايام اوجگيري کرونا نيز، زيرساخت‌هاي برپايي نشست‌هاي معرفي سايت فروشگاه را نيز  فراهم کرده و برنامه‌ريزي‌هاي کوتاه‌مدت 6 ماهه انجام داده است تا بسترهاي مطلوب براي اين اعتمادسازي شکل گيرد. 

هم‌اکنون دغدغه اين روزهاي وي، اخذ مجوز کسب‌وکار مجازي، توسعه فروشگاه اينترنتي و عقد قراردادهاي بين‌المللي است و در اين راستا به‌شدت روي توليد محتوا و ساخت سريال انيميشني صدقسمتي تمرکز کرده است تا نويدبخش حرکتي حرفه‌اي و بي‌نقص در جامعه دندانپزشکان کشور باشد.

اين کارآفرين جوان، اساتيد خود را هم فراموش نکرده و قدردان راهنمايي‌ها و کمک‌هاي فراوان آقاي دکتر سادات اخوي (جراح و دندانپزشک) از پيشکسوتان عرصه تجارت تجهيزات دندانپزشکي کشور است.

5/5 (1 دیدگاه)

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گزارش ویژه‌ی این ماه

wfn_ads

گزارش های کوتاه ماهنامه

wfn_ads
ماهنامه مهندسی پزشکی

خوش آمدید

ورود

ثبت نام

بازیابی رمز عبور